Wednesday, January 6, 2016

လယ္တီ ဒီပနီမ်ား

ႏိုင္ငံျခားပုစၦာအေျဖေပါင္းခ်ဳပ္

လယ္တီ နိဗၺာန္ တရားေတာ္ေပါင္းခ်ဳပ္

လယ္တီဒီပနီေပါင္းခ်ဳပ္၊ ၀ိပႆနာဒီပနီ၊ နိယာမဒီပနီ၊ပဌာႏုေဒၵသဒီပနီ

သဒၵသံခိပ္က်မ္းႏွင့္ ဓာတုမၪၨရီက်မ္း

လယ္တီနိဗၺာန္တရားေတာ္မ်ား

သုကုမာရမဂၢဒီပနီ

ေဗာဓိပကၡိယဒီပနီ

ဓမၼဒီပနီ

ကမၼ႒ာန္းက်မ္းႀကီး

ကမၼဌာနဒီပနီ

မဟာသရဏဂံုေတာ္ႀကီး ပါ႒ိေတာ္ႏွင္႔နိႆယ

နိဗၺာန္အၿငိမ္းစံလိုသူမ်ားအတြက္ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္အလင္းက်မ္း (ဦးသိန္းဟန္)

လယ္တီဝိပႆနာ အမွတ္(၂)

လယ္တီဝိပႆနာ အမွတ္(၉)

လယ္တီဝိပႆနာ အမွတ္(၁၀)

လယ္တီဝိပႆနာ အမွတ္(၁၁)

လယ္တီဝိပႆနာ အမွတ္(၁၂)

လယ္တီဝိပႆနာ အမွတ္(၁၃)

လယ္တီဝိပႆနာ အမွတ္(၁၄)

အနတၲ ဒီပနီ ၃-က်မ္္းတြဲ

ဝိပႆနာ ဒီပနီ

ခရစ္ေယာဝါဒပုစၥာအေျဖေပါင္းခ်ဳပ္

ဥတၱမပုရိသ ဒီပနီ

ပဋိစၥသမုပၸါဒ ဒီပနီ

အာနာပါန ဒီပနီ

လယ္တီမဟာသရဏဂံုေတာ္ႀကီး ၿမန္မာဋိကာ(ပထမတြဲ) (လယ္တီအ႐ႇင္ေကလာသ)

No comments:

Post a Comment